2b.jpg

ΑΝΑΣΤΑΣΙΜΟ ΜΗΝΥΜΑ ΤΟΥ ΠΟΙΜΕΝΑΡΧΟΥ ΜΑΣ 2017

Παρασκευή14Απρίλιος2017

ΑΝΑΣΤΑΣΙΜΟ ΜΗΝΥΜΑ ΤΟΥ ΠΟΙΜΕΝΑΡΧΟΥ ΜΑΣ 2017

Ἀρ  Ἀρ. πρωτ.: 480
Ἐν  Ἐν Ἀχαρναῖς: 23/3/2017.
 
 
 
"Σήμερον πᾶσα κτίσις ἀγάλλεται καὶ χαίρει, ὅτι Χριστὸς ἀνέστη καὶ Ἀδης ἐσκυλεύθη"
  
 
      Σήμερα ὅλη ἡ κτίση χαίρεται, ὁ κόσμος ὅλος εὐφραίνεται καὶ ἡ φύσις πανηγυρίζει γιὰ τὴ μεγάλη νίκη τοῦ Χριστοῦ, γιατί ὁ Χριστὸς ἀναστήθηκε, ἠγέρθη ἐκ τοῦ τάφου καὶ νικητὴς τοῦ θανάτου ἐλευθέρωσε  ἀπὸ τὸν  Ἀδη τὸν Ἄνθρωπο. 
 
      Πλημμυρισμένοι ἀπὸ τὴ χαρὰ τῆς Ἀναστάσεως ἑορτάζουμε, ἀγαπητοὶ ἐν Χριστῷ ἀδελφοί, τὸ μεγαλύτερο γεγονὸς ποὺ συνέβη ποτὲ στὴν ἱστορία τοῦ ἀνθρωπίνου γένους. Τὴ νίκη τῆς ζωῆς ἐπὶ τοῦ θανάτου, τὴν κατάργηση τοῦ θανάτου τοῦ πνευματικοῦ. 
 
      Τὸ Μεγάλο αὐτὸ Γεγονὸς ποὺ πραγματοποιήθηκε «τῷ καιρῷ ἐκείνῳ» στὴν Ἁγία πόλη  τῆς Ἱερουσαλήμ, μὲ τὴν ἔνδοξη Ἀνάσταση τοῦ Χριστοῦ μας, εἶναι αὐτὸ ποὺ ἀπελευθέρωσε τὸν ἄνθρωπο ἀπὸ τὰ δεσμὰ τῆς πτώσεως καὶ τὸν ἐπανέφερε στὸ λαμπερὸ Φῶς τοῦ Παραδείσου.
 
      Χριστός μας ὡς νέος Ἀδὰμ ἦλθε, γιὰ ν’ ἀναλάβει τὴν εὐθύνη. Κι ὁ ἄνθρωπος βρίσκει καὶ πάλι τὸν προπτωτικό του ἑαυτό, ἐπανέρχεται στὴν πρώτη του φύση, ἐπικοινωνεῖ μὲ τὸν Δημιουργό του, γίνεται καὶ πάλι Μέτοχος καὶ Κοινωνὸς τῆς αἰωνίου ζωῆς, τῆς ζωῆς ποὺ ὁ Θεὸς ἄλλωστε γι’ αὐτὸν δημιούργησε.
 
       Ὁ ἄνθρωπος γεύεται καὶ πάλι τὴν ἀπολεσθεῖσα γιὰ αἰῶνες χαρά, αἰσθάνεται τὴ λύτρωση τῆς ψυχῆς, νιώθει τὸ μεγαλεῖο της ἐλευθερίας, ἔχει ξανὰ τὴν εὐκαιρία νὰ ζήσει γιὰ πάντα, στὴν πρώτη του πατρίδα, τὴν πραγματική. 
 
      κοινωνία τῶν ἀνθρώπων βιώνει τὴ χαρὰ τῆς ἀλήθειας, τῆς ἐλευθερίας, τῆς ζωῆς, τῆς Ἀνάστασης, τῆς ἡμέρας τῆς Λαμπρῆς.
 
      Ἀνάσταση τοῦ Χριστοῦ μας γιὰ τὴ σωτηρία τοῦ ἀνθρώπου, ἀγαπητοὶ ἀδελφοί, μεταφέρει ἕνα μήνυμα διαχρονικὸ ἀλλὰ καὶ ἰδιαιτέρως ἐπίκαιρο. Ἐπίκαιρο γιατί στοὺς καιρούς μας κινδυνεύει καὶ πάλι ὁ ἄνθρωπος μὲ πτώση, μὲ ἀφανισμό, μὲ ἀλλοίωση τῆς μορφῆς καὶ τῆς φύσης του. Τὰ θλιβερὰ γεγονότα τῶν καιρῶν μας ποὺ τόσο μέσα ἀπὸ πολιτειακὲς ἀποφάσεις ποὺ νομιμοποιοῦν καὶ καθιερώνουν τὴν ἀλλοίωση τῶν φύλων, τῆς ὑπόστασης καὶ τῆς φύσης τοῦ ἀνθρώπου, ὅσο κι ἀπὸ τὸ ἐκπαιδευτικὸ σύστημα διεθνῶς, μέσα ἀπ’ τὸ ὁποῖο καλλιεργεῖται ὁ περαιτέρω ἐκτροχιασμός του, καθιστοῦν ἐπιτακτικὴ τὴν ἀνάγκη νὰ ἀγωνιστοῦμε ἔτι περισσότερο γιὰ τὴ σωτηρία τοῦ ἀνθρώπου, γιὰ νὰ παραμείνει ὁ ἄνθρωπος ὡς ὁ Θεὸς τὸν δημιούργησε.
 
      Καὶ καλούμαστε ἐμεῖς οἱ Ἕλληνες, οἱ Ὀρθόδοξοι Χριστιανοί, περισσότερο ἀπὸ κάθε ἄλλο ἔθνος νὰ ἀγωνιστοῦμε γιὰ τὸν σημερινὸ ἄνθρωπο. Ὄχι γι’ ἄλλο λόγο, μὰ γιατί διαθέτουμε τὸ ὅπλο, γιατί μιλοῦμε τὴ γλώσσα τοῦ Εὐαγγελίου. Γι’ αὐτὸ κι ἄλλωστε βαλλόμεθα. Γιατί ὅσο τὸ Εὐαγγέλιο διαβάζεται καὶ ἀκούγεται, ὅσο οἱ Ἐκκλησιές μας λειτουργοῦν, ὅσο ὁ Χριστός μας θυσιάζεται στὴν Ἁγία Τράπεζα  κι ὅσο τὸ Πανάγιο Φῶς λαμπρύνει τὴν ὕπαρξή μας, ὁ ἄνθρωπος προστατεύεται. 
 
        Ἀνάσταση τοῦ Χριστοῦ μας ἀποτελεῖ ,ἀδελφοί μου, τὸ κέντρο τῆς πίστεώς μας.
 
      Μὲ στόχο νὰ διατηρήσουμε τὰ κεκτημένα γιὰ τὸν ἄνθρωπο ἀγαθὰ τῆς νίκης Του ἐπὶ τοῦ θανάτου, νὰ φυλάξουμε μέσα μας τὴ χαρὰ καὶ τὴν ἀλήθεια, νὰ διατηρήσουμε τὴν ἐλευθερία καὶ τὸ δικαίωμα στὴν αἰώνια ζωή, πρέπει νὰ ἀγωνιστοῦμε. Νὰ ἀγωνιστοῦμε γιὰ νὰ σώσουμε τὴν πίστη τὴν Ὀρθόδοξη. Ἀνάχωμα καὶ φρούριο προστασίας στὴν πίστη καὶ στὴ γλώσσα τοῦ Εὐαγγελίου,  ἡ Ὀρθόδοξη παράδοση, ἡ ἱστορία μας καὶ τὰ διδάγματά της, ἡ οἰκογένεια. Κι ἂν ἑρμηνεύσουμε μία-μία τὶς λέξεις αὐτές, κι ἂν ἐξετάσουμε τὸ βάθος καὶ τὸ μεγαλεῖο τους, θὰ ἀνακαλύψουμε ὅτι μὲ αὐτὰ -κι ὄχι μὲ ἄλλα ὅπλα- ἀνέκαθεν ἀγωνιζόμασταν ὡς Ἕλληνες, ὡς Χριστιανοί. 
 
     χουμε εὐθύνη, ἀγαπητοὶ ἀδελφοί, γιὰ ὅσα δὲν κάναμε κι ἀφήσαμε νὰ γίνουν καὶ χρέος βαρὺ νὰ προστατέψουμε ὅ,τι σώζεται κι ὅσα οἱ ἄλλοι διαφύλαξαν γιὰ ἐμᾶς.   
 
      Καθῆκον μας καὶ ἱερὰ ὑποχρέωση νὰ ἑνωθοῦμε μὲ τὸν Ἀναστάντα Κύριον ἡμῶν Ἰησοῦ Χριστόν. Ἡ διαχρονικὴ φωνή Του μᾶς λέγει «Ἐγώ εἰμι ἡ ἀνάστασις καὶ ἡ ζωή· ὁ πιστεύων εἰς ἐμέ, κἂν ἀποθάνῃ, ζήσεται». Ἐμεῖς, οἱ πιστεύοντες στὴν Ἀνάστασή Του, ἑνωμένοι μὲ τὸν Χριστό, νὰ σηκώσουμε τὸν προσωπικό μας Σταυρό, προσδοκώντας τὴν προσωπική μας Ἀνάσταση.
 
       Εὐχὴ καὶ προσευχή μου νὰ ἐπιτρέψουμε στὸν Ἀναστάντα Κύριό μας νὰ είναι τὸ Φῶς στὴ ζωή, στὰ σπίτια, στὴν οἰκογένεια, στὴν πατρίδα μας.
 
ναστάσιμη Χαρὰ στὴν ψυχὴ καὶ στὴ ζωή μας, ἀγαπητοί μου ἀδελφοὶ ἐν Χριστῷ Ἀναστάντι.
             
 
Χριστὸς Ἀνέστη!
  
 Ἀληθῶς Ἀνέστη!
 
 

ὁ Ἐπίσκοπός σας

 
+ ὁ Ἀττικῆς καί Βοιωτίας Χρυσόστομος
 
 
 

Ἡ Ἀκολουθία τῶν Ἁγίων Παθῶν στὸν Καθεδρικὸ

Πέμπτη13Απρίλιος2017

Ἡ Ἀκολουθία τῶν Ἁγίων Παθῶν στὸν Καθεδρικὸ

       Στὸν Καθεδρικὸ Ἱερὸ Ναὸ τοῦ Ἁγίου Νικολάου Ἀχαρνῶν χοροστάτησε ὁ Σεβασμιώτατος Ποιμενάρχης μας, κ. Χρυσόστομος, στὴν Ἀκολουθία τῶν Ἀχράντων Παθῶν τοῦ Κυρίου.
      «Σήμερον κρεμᾶται ἐπὶ ξύλου ὁ Κύριος οὐρανοῦ καὶ γῆς. Σήμερον κρεμᾶται ἐπὶ ξύλου ὁ εὐεργέτης. Σήμερον κρεμᾶται ἐπὶ ξύλου ὁ ἀθῶος. Καὶ παρότι κατακρεουργημένος ἀπὸ τὸν ὄχλο, ἐκεῖνος μόνο συγχώρεση ἔδινε. Εἶναι πολὺ λίγο αὐτὸ ποὺ παρουσιάζουν κάποια τηλεοπτικὰ μέσα μπροστά σε αὐτὸ ποὺ πραγματικὰ ὑπέστη ὁ Κύριός μας κατὰ τὸ πάθος Του. Καὶ ἔτσι καθηλωμένος στὸ ξύλο, ἄπνους, νεκρός, συνέχιζε νὰ ἐκπληρώνει τὶς προφητεῖες τοῦ Ἡσαΐα καὶ τῶν ἄλλων προφητῶν, γιατί μόνο αὐτὸς ὡς ἀληθινὸς Υἱὸς Θεοῦ μποροῦσε. Ἡ σταυρική Του θυσία καὶ ἡ ἀνοιχτή Του ἀγκάλη ἂς ἐμπνεύσει κάθε καρδιὰ ἀγωνιζομένου, πεφορτισμένου καὶ κεκοπιακότος Χριστιανοῦ ποὺ προσπαθεῖ νὰ ἀποκόψει τὶς ἁμαρτωλὲς συνήθειες, νὰ ἀποφύγει τὶς ἐμπάθειες καὶ νὰ πάψει τὶς μικρότητες καὶ τὶς διχοστασίες»,  ἀνέφερε στὴν ὁμιλία του ὁ Σεβασμιώτατος, θέτοντας πνευματικοὺς προβληματισμούς. Ἐὰν ὁ ἀναμάρτητος καὶ εὐεργέτης ποὺ ὑπέστη τέτοια ἀτίμωση καὶ ταπείνωση ἔδωσε τὴ συγχώρεση σὲ ὅλους ἐπάνω ἀπὸ τὸν Σταυρό, ποιοὶ εἴμαστε ἐμεῖς ποὺ κρατᾶμε ἐμπαθῆ καὶ σκληρὴ στάση σὲ ὅσους μᾶς ἀδικοῦν;

Μεγάλη Πέμπτη ἡ Θεία Λειτουργία τοῦ Ἁγίου Βασιλείου στὸν Καθεδρικὸ

Πέμπτη13Απρίλιος2017

Μεγάλη Πέμπτη ἡ Θεία Λειτουργία τοῦ Ἁγίου Βασιλείου στὸν Καθεδρικὸ

        Τὴ Θεία Λειτουργία τοῦ Μεγάλου Βασιλείου τέλεσε σήμερα, Μεγάλη Πέμπτη, ὁ Σεβασμιώτατος Μητροπολίτης μας, κ. Χρυσόστομος, στὸν Καθεδρικὸ Ἱερὸ Ναὸ τοῦ Ἁγίου Νικολάου Ἀχαρνῶν.
      Στὴν ὁμιλία του ὁ Ἐπίσκοπός μας ἀναφέρθηκε σὲ ἐκεῖνο τὸ Δεῖπνο τοῦ Χριστοῦ μὲ τοὺς μαθητές του στὸ ὑπερῶο, κατὰ τὸ ὁποῖο καὶ τοὺς παρέδωσε τὸ Μυστήριο τῆς Θείας Εὐχαριστίας. Ἀπὸ τότε ποὺ ἀκούστηκαν γιὰ πρώτη φορὰ ἀπὸ τὰ θεϊκὰ χείλη τὸ «…λάβετε φάγετε…» καὶ τὸ «…πίετε ἐξ αὐτοῦ πάντες…» μέχρι καὶ στὶς μέρες μας, ἡ Θεία Λειτουργία μᾶς μεταφέρει νοητὰ σὲ ὅλα τα μεγάλα γεγονότα τῆς ἐπὶ γῆς ζωῆς τοῦ Κυρίου καὶ κάθε φορὰ ποὺ τελεῖται, ἁγιάζεται ὅλος ὁ κόσμος. Τὴν εὐλογία καὶ τὸν ἁγιασμὸ τὰ λαμβάνουμε μόνο ὅταν προσέλθουμε καὶ συμμετάσχουμε προετοιμασμένοι καταλλήλως. Μόνο τότε θὰ εἴμαστε φωτεινοὶ καὶ θὰ σκορπᾶμε καὶ στοὺς γύρω μας τὴ χαρὰ τῆς Ἀναστάσεως.
      Ὅταν ὁ χριστιανὸς ἔρχεται σὲ ἀντίθεση μὲ τὴ διδασκαλία τοῦ Κυρίου, δὲν ἔχει τὴ δυνατότητα νὰ πλησιάζει στὸ ποτήριο τῆς ζωῆς: «…ὁ τρώγων μου τὴν σάρκα καὶ πίνων μου τὸ αἷμα ἐν ἐμοὶ μένει  κἀγώ ἐν αὐτῷ» ( Ἰωάν.6,56)

ΑΝΑΣΤΑΣΙΜΟ ΜΗΝΥΜΑ ΙΕΡΑΣ ΣΥΝΟΔΟΥ 2017

Πέμπτη13Απρίλιος2017

ΑΝΑΣΤΑΣΙΜΟ ΜΗΝΥΜΑ ΙΕΡΑΣ ΣΥΝΟΔΟΥ 2017

Ἀριθμός Πρωτ. 2578 
 
 
 «Μηδεὶς ὀδυρέσθω πταίσματα· συγγνώμη γὰρ ἐκ τοῦ τάφου ἀνέτειλε»!
 
 Τέκνα ἀγαπητὰ ἐν Κυρίῳ ἀναστάντι·
 
      Ἀνάσταση τοῦ Κυρίου καὶ Θεοῦ καὶ Σωτῆρος μας Ἰησοῦ Χριστοῦ ἀποτελεῖ τὴν πιὸ μεγάλη καὶ κορυφαία αἰτία χαρᾶς, διότι ἡ ζωὴ δὲν τελειώνει πλέον ἀμετάκλητα μὲ τὸν θάνατο, ἀλλὰ ὁ θάνατος νικήθηκε καὶ ἔχει διανοιγεῖ ἡ προοπτικὴ τῆς αἰωνιότητος.
 
      ἁμαρτία μᾶς εἶχε καταστήσει δούλους τοῦ διαβόλου καὶ τοῦ θανάτου. Ὅμως, ὁ Πανάγαθος Κύριός μας μετέσχε «σαρκὸς καὶ αἵματος», ὥστε μέσῳ τοῦ θανάτου Αὐτοῦ ἐπὶ τοῦ Σταυροῦ νὰ καταργήσει τὸν διάβολο, ποὺ ἔχει τὴν δύναμη τοῦ θανάτου, καὶ ἔτσι νὰ ἐλευθερώσει τοὺς ἀνθρώπους, οἱ ὁποῖοι ἐξ αἰτίας τοῦ φόβου τοῦ θανάτου ἦταν ὑποδουλωμένοι σὲ ὅλη τους τὴν ζωὴ (βλ. Ἑβρ. β’ 14-15).
 
      Μὲ τὴν Ἀνάσταση τοῦ Σωτῆρος μας Χριστοῦ καταπατήθηκε ὁ θάνατος καὶ τὰ συνακόλουθά του, ἡ ἁμαρτία καὶ ὁ διάβολος, καὶ χαρίσθηκε ἄφεση καὶ ἐλευθερία στοὺς ἐνόχους καὶ σκλάβους, σὲ ὅσους στέναζαν στὰ δεσμὰ τοῦ ἅδου καὶ στὴν πικρὴ δουλεία τῆς ἁμαρτίας.
 
      Κύριός μας ἔχυσε τὸ Πανάγιον Αἷμα Του «εἰς ἄφεσιν ἁμαρτιῶν» (Ματθ. κστ’ 28) καὶ μετὰ τὴν ζωηφόρο Ἀνάστασή Του ἔδωσε στοὺς Ἀποστόλους Του καὶ τοὺς διαδόχους τους ἐξουσία ἀφέσεως ἁμαρτιῶν (βλ. Ἰω. κ’ 22, Ματθ. ιστ’ 12, ιη’ 18), ἐκεῖ ὅπου ὑπάρχει Μετάνοια, ἐφ’ ὅσον ἡ θεία Ἀγάπη ὑπερισχύει, ἐξαγιάζει καὶ σώζει.
 
***
 
      Γιὰ νὰ συγχωρηθοῦμε ὅμως, εἶναι ἀπαραίτητο νὰ συγχωρήσουμε: «καὶ ἄφες ἡμῖν τὰ ὀφειλήματα, ὡς καὶ ἡμεῖς ἀφίεμεν τοῖς ὀφειλέταις ἡμῶν» (Ματθ. στ’ 12). Ὀφείλουμε νὰ νικοῦμε τὸ κακὸ μὲ τὸ καλὸ (βλ. Ρωμ. ιβ’ 21) καὶ νὰ συγχωροῦμε πάντοτε ἀπὸ ἀγάπη, ὅπως ὁ Κύριος καὶ Θεός μας Ἰησοῦς Χριστὸς (πρβλ. Κολ. γ’ 13).
 
      Γι’ αὐτὸ ψάλλουμε συνεχῶς κατὰ τὴν πασχάλιο περίοδο: «Συγχωρήσωμεν πάντα τῇ Ἀναστάσει»!
 
      Ἐφ’ ὅσον ἡ παροῦσα ζωὴ ἀποτελεῖ βεβαιότατα τὸν προθάλαμο τῆς αἰωνιότητος, ὅπου βασιλεύει ἡ θεία χαρά, εἰρήνη καὶ ἀγάπη, εἶναι αὐτονόητο ὅτι δὲν εἶναι δυνατὸν νὰ καταλήξει ἐκεῖ, στὴν οὐράνια ἀναστάσιμη πραγματικότητα, ὅποιος δὲν ζήσει ἐδῶ σύμφωνα μὲ τὸ ἀναστάσιμο ἦθος καὶ τὶς ἀρχὲς τῆς «καινῆς κτίσεως», τῆς «ἄλλης βιοτῆς».
 
      Κάθε ἐμπάθεια καὶ κακία, κάθετι ἀμεταμόρφωτο ἀπὸ τὸ ἀναστάσιμο Φῶς, τὸ ὁποῖο ξεπήγασε ἀπὸ τὸν θεοδέγμονα Τάφο, θὰ χαθεῖ καὶ θὰ παρασύρει στὴν ἀπώλεια ὅποιον κάνει αὐτὸ μέρος τῆς ὑπάρξεώς του. Ἐξ οὗ καὶ ἡ ἀπόλυτη ἐτυμηγορία τοῦ Κυρίου μας στὴν Ἀποκάλυψη ποὺ εἶναι σαφεστάτη: «ἔξω οἱ κῦνες καὶ οἱ φαρμακοὶ καὶ οἱ πόρνοι καὶ οἱ φονεῖς καὶ οἱ εἰδωλολάτραι, καὶ πᾶς ὁ φιλῶν καὶ ποιῶν τὸ ψεῦδος» (Ἀποκαλ. κβ’ 15).
 
      ντίθετα, οἱ μετανοημένοι, ὅσοι συγχωροῦν, οἱ δεκτικοὶ Χάριτος, οἱ καταυγαζόμενοι ἀπὸ τὸ «φέγγος τῆς Ἀναστάσεως», προγεύονται ἤδη ἀπ’ ἐντεῦθεν τὴν αἰώνια εὐφροσύνη τῆς λυτρώσεως, ἀπαλλαγμένοι ἀπὸ τὴν λύπη, τὸν θρῆνο καὶ τὴν αἰσχύνη τῆς ἐνοχῆς.
 
      ὡρίμανση βέβαια αὐτῆς τῆς χαρμονῆς ἔρχεται μέσα ἀπὸ τὴν κάμινο τοῦ ἀγῶνος, τῶν δακρύων, τοῦ πόνου, τῆς θυσίας, τῆς προσφορᾶς, τοῦ σταυροῦ...
 
      Οἱ ἀναστάσιμοι ὕμνοι καλοῦν σὲ πλησμονὴ χαρᾶς τοὺς ἑορταστές: «Πάσχα ἐν χαρᾷ ἀλλήλους περιπτυξώμεθα. Ὤ Πάσχα λύτρον λύπης»! (Στιχηρὸ Αἴνων Πάσχα).
 
      Ὁ ἱερὸς Χρυσόστομος βεβαιώνει θριαμβευτικά: «Μηδεὶς θρηνήτω πτωχείαν, ἐφάνη γὰρ ἡ κοινὴ Βασιλεία. Μηδεὶς ὀδυρέσθω πταίσματα, συγγνώμη γὰρ ἐκ τοῦ τάφου ἀνέτειλε. Μηδεὶς φοβείσθω θάνατον, ἠλευθέρωσε γὰρ ἡμᾶς ὁ τοῦ Σωτῆρος θάνατος»!
 
***
 
Τέκνα ἐν Κυρίῳ ἀναστάντι·
 
     ς γίνουμε μέτοχοι αὐτῆς τῆς χαρᾶς, ἀπαρνούμενοι τὰ θλιβερὰ δεσμὰ τῆς ἁμαρτίας, ἀποτασσόμενοι τὸν διάβολο καὶ τὴν πομπὴ καὶ λατρεία του, ἀποστρεφόμενοι ἰδίως τὸν ἐγωϊσμό, τὴν πηγὴ αὐτὴ πάσης κακίας. Ἄς μὴ κυριαρχήσουν μέσα στὶς ἀναστημένες ὑπάρξεις μας τὰ ἐμπαθῆ ἀνθρώπινα θελήματα, οἱ πλάνες, τὰ πείσματα, τὰ σχίσματα, οἱ προκαταλήψεις ποὺ κρατοῦν πολλοὺς ὁμήρους καὶ δεσμίους τῶν λαθῶν τους στὴν ἀσυγχωρησία τους.
 
      Καὶ οἱ μὲν καινοτόμοι αἱρετικοὶ Οἰκουμενιστὲς τῆς σήμερον βαδίζουν σταθερὰ καὶ ἀνοικτὰ τὴν ἀποστατικὴ πορεία τους· ὅσοι δὲ καλῇ τῇ προαιρέσει ἀποτειχίζονται ἀπὸ αὐτοὺς εἴθε νὰ ἀνεύρουν καὶ εἰσέλθουν στὸν λιμένα τῆς Γνησίας Ὀρθοδόξου τοῦ Χριστοῦ Ἐκκλησίας, πρὸς ὁλοκλήρωσιν τῆς θεοφιλοῦς Ὁμολογίας τους. Ὅσοι πάλιν ἐκ τῶν αὐτο-αποκαλουμένων Γνησίων Ὀρθοδόξων τοῦ Πατρίου Ἡμερολογίου ἐμμένουν σὲ λανθασμένες ἐκτιμήσεις καὶ σφάλματα τοῦ ἀπωτέρου ἤ προσφάτου παρελθόντος, εἴθε νὰ ἀναλογισθοῦν τὸ μέγεθος τῆς εὐθύνης τους καὶ νὰ ἐπιστρέψουν μὲ ταπείνωση καὶ ἀγάπη στὴν ἑνότητα μὲ τὴν Κανονική Ἱερὰ Σύνοδό, προκειμένου νὰ συγχαροῦμε ἀναστασίμως, ἀντιτασσόμενοι ἀπὸ κοινοῦ στὶς πρωτοφανεῖς προκλήσεις τῶν ἀποκαλυπτικῶν ἡμερῶν μας.
 
      Εἴθε ἡ θεία συγγνώμη καὶ χαρὰ τῆς Ἀναστάσεως τοῦ Σωτῆρος μας Χριστοῦ νὰ πλημμυρίζουν ἅπαντα τὰ τέκνα τῆς Ἁγιωτάτης Μαρτυρικῆς Ἐκκλησίας μας, ὡς πρόγευση τῆς μελλούσης καὶ ἀλήκτου χαρᾶς στὴν Βασιλεία τοῦ Πατρὸς καὶ τοῦ Υἱοῦ καὶ τοῦ Ἁγίου Πνεύματος. Ἀμήν!
 
 
Χριστὸς Ἀνέστη! Ἀληθῶς Ἀνέστη!
 
Ἅγιον Πάσχα 2017
 
 
Η ΙΕΡΑ ΣΥΝΟΔΟΣ
 
 
Ὁ Ἀρ­χι­ε­πί­σκο­πος
 
   †  Ὁ Ἀ­θη­νῶν ΚΑΛΛΙΝΙΚΟΣ  
 
Τὰ Μέλη
 
†  Ὁ Λα­ρί­σης καί Πλα­τα­μῶ­νος ΑΘΑΝΑΣΙΟΣ
 
†  Ὁ Εὐ­ρί­που καὶ Εὐ­βο­ί­ας ΙΟΥΣΤΙΝΟΣ
 
†  Ὁ Πει­ραι­ῶς καὶ Σα­λα­μῖ­νος ΓΕΡΟΝΤΙΟΣ
 
†  Ὁ Ἀτ­τι­κῆς καὶ Βοι­ω­τί­ας ΧΡΥΣΟΣΤΟΜΟΣ
 
†  Ὁ Θεσ­σα­λο­νί­κης ΓΡΗΓΟΡΙΟΣ
 
†  Ὁ Δη­μη­τρι­ά­δος ΦΩΤΙΟΣ
 
†  Ὁ Το­ρόν­το ΜΩΫΣΗΣ
 
†  Ὁ Ἀµερικῆς ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ
 
†  Ὁ Φιλίππων καὶ Μαρωνείας ΑΜΒΡΟΣΙΟΣ
 
†  Ὁ Ὠρωποῦ καὶ Φυλῆς ΚΥΠΡΙΑΝΟΣ
 
†  Ὁ Μεθώνης ΑΜΒΡΟΣΙΟΣ
 
†  Ὁ Λούνης ΣΙΛΟΥΑΝΟΣ
 
†  Ὁ Γαρδικίου ΚΛΗΜΗΣ
 
†  Ὁ Ἔτνα  καὶ Πόρ­τλαντ ΑΥΞΕΝΤΙΟΣ
 
†  Ὁ Βρε­σθέ­νης ΘΕΟΔΟΣΙΟΣ
 
†  Ὁ Θε­ου­πό­λε­ως ΧΡΙΣΤΟΔΟΥΛΟΣ 

Διεύθυνση

Ἱερά Μητρόπολις Ἀττικῆς καί Βοιωτίας
Δημοκρίτου 18, Ἀχαρναί, 136 71 
Τηλ. 210 2466385
Email: Αυτή η διεύθυνση Email προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε./ Αυτή η διεύθυνση Email προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε.

Ακολουθήστε μας στο Facebook