
Σύναξη Κληρικών της Ιεράς Μητροπόλεώς μας πραγματοποιήθηκε σήμερα στον Ιερό Καθεδρικό Ναό Αγίου Νικολάου Αχαρνών, κατόπιν προσκλήσεως του Σεβασμιωτάτου Ποιμενάρχου μας κ. Χρυσοστόμου.
Ο Σεβασμιώτατος απευθυνόμενος στους Πατέρες, αναφέρθηκε σε θέματα ποιμαντικής φύσεως με σκοπό την συνεκτική οργάνωση της κατά Θεόν υπηρεσίας του ποιμνίου, βασισμένης σε θεμελιώδεις χριστιανικές αρχές.

