Κυριακὴ τῶν Ἁγίων 318 Θεοφόρων Πατέρων

.

Κυριακή16Ιούνιος2013

Κυριακὴ τῶν Ἁγίων 318 Θεοφόρων Πατέρων

   Κυριακὴ τῶν Ἁγίων 318 Θεοφόρων Πατέρων τῆς Πρώτης Οἰκουμενικῆς Συνόδου, ὁ Ἐπίσκοπὸς μας λειτούργησε στὸν Ἱερὸ Ναὸ τοῦ Ἁγίου ποὺ συγκάλεσε αὐτὴ τὴ Σύνοδο,  στὸν Ἅγιο Κωνσταντῖνο Ἄνω Φούσας Ἀσπροπύργου.

Ὁ Σεβασμιώτατος στὴν ὁμιλία του τόνισε ἰδιαιτέρως : 

. .....Ὅπως  ἐκεῖνοι τίμησαν τὸν Κύριο μας καὶ τοὺς Ἀποστόλους, ἔτσι καὶ ἐμεῖς ἔχουμε καθῆκον νὰ τιμοῦμε τοὺς Ἁγίους Θεοφόρους Πατέρες τῆς Ἐκκλησίας μας, δίχως νὰ προσθέτουμε ἢ ν΄ἀφαιροῦμε ΄΄ιώτα ὲν΄΄δηλαδὴ οὔτε ἕνα ιώτα) ἀπὸ τὰ Ευαγγελικὼς Παραδεδομένα ὑπὸ τοῦ Κυρίου μας, εἰς τοὺς Ἁγίους Ἀποστόλους καὶ εἰς ὅλους τοὺς Αγίους. Σὲ ἀντίθεση μὲ τοὺς Λατίνους, οἱ ὁποῖοι δὲν δέχονται τὶς ἐντολὲς τοῦ Κυρίου ἡμῶν Ἰησοῦ Χριστοῦ,  ὅπως εἶναι τὸ Βάπτισμα καὶ πολλὰ ἄλλα.

   Μὲ τοὺς Λατίνους ἐπίσημα συμπροσεύχονται ὁ Οἰκουμενικός Πατριάρχης  ,καὶ ὅσοι συλλειτουργοὺν μ' ἐκείνον, ἀντίθετοι, μὲ τὰ ὅσα οἱ Θεοφόροι Πατέρες ὀμολογοῦν!

   Δυστυχῶς, τὶς τελευταῖες δεκαετίες, Πατριάρχες, Ἀρχιεπίσκοποι,  Μητροπολῖτες ἔρχονται ἀντιμέτωποι,  μὲ τὰ διαχρονικὼς ορθοδόξως κηρυττόμενα τῆς Ἐκκλησίας μας, καὶ διακηρύσσουν  ''ἐν ἔργω καὶ λόγω γυμνὴ τὴ κεφαλὴ αἵρεση'', ἀπὸ τοὺς ὁποίους εἴμεθα ὑποχρεωμένοι ν΄ἀποκοποῦμε πνευματικὼς, διότι  ''ὁ κοινωνῶν ἀκοινωνήτω ἀκοινώνητος έσται''.

   Ἐπίσης ἐξήγησε τὸ πὼς οἱ Πατέρες θέσπισαν καὶ καθιέρωσαν τὸν Κανονισμό τῆς ἑορτῆς τοῦ Πάσχα.

   Μὲ μεγάλη ὀδύνη βλέπουμε, ἀκοῦμε, διαβάζουμε, στὶς ἡμέρες μας, κάποιους ν΄ἀλλοιώνουν  τὶς ἀποφάσεις τῆς Πρώτης Οἰκουμενικῆς Συνόδου.

Οἱ Πατέρες ὑπέγραψαν, καὶ μας λέγουν ἕως καὶ σήμερα :

    ''Τὸ Πάσχα,  ὡς κινητὴ  ἑορτή, κυμαίνεται ἀπὸ 22 Μαρτίου, ἕως καὶ 25 Ἀπριλίου''.

   Μὲ τὸ νέο ἡμερολόγιο, σὺν 13 ἡμέρες μπροστά, δὲν πέφτει ποτὲ Μάρτιο, καὶ ἀπὸ 25 Ἀπριλίου φθάνει ἕως καὶ 8 Μαΐου,  ποὺ σημαίνει ὅτι μὲ τὸ νέο ἡμερολόγιο, ποτὲ δὲ θὰ ἑορτάσουν τὸ Κυρίως Πάσχα, ποὺ συμπίπτει μὲ τὸν Εὐαγγελισμὸ τῆς Κυρίας Θεοτόκου, δηλαδὴ 25 Μαρτίου ἡμέρα Εὐαγγελισμοῦ καὶ Ἀναστάσεως τοῦ Κυρίου. 

Ἐπίσης οἱ Ἅγιοι Θεοφόροι ὅρισαν ὅτι :

    Ὅποιος ἑορτάσει τὸ Πάσχα μετὰ τῶν αἱρετικῶν, νὰ ἔχει ὡς ἐπιτίμιο τὸ ἀνάθεμα.  Καὶ ὅποιος συλλειτουργήση μ' ἐκείνον ποὺ ἑορτάζει Πάσχα μὲ αἱρετικούς, καὶ αὐτὸς ἀνάθεμα.

   Τὸ ἀνοσιούργημα αὐτὸ ἐπιτελεῖται στὶς μέρες μας ἀπὸ τοὺς δῆθεν '' ὀρθοδόξους τῆς Ἐκκλησίας τῆς Φιλανδίας" ὅπου πνευματικὼς ὑπάγονται στὸ Πατριαρχεῖο Κωνσταντινουπόλεως.

   Ἑορτάζουν κάθε χρόνο τὸ Πάσχα, ὄχι ὅπως ὅρισε ἡ Σύνοδος τῶν Ἁγίων 318 Θεοφόρων Πατέρων, ἀλλὰ Πάσχα, μὲ τοὺς ἀβαπτίστους Λατίνους.

   Μὲ τοὺς Φιλανδοὺς λοιπὸν'' Ὀρθοδόξους Ἐπισκόπους'', συλλειτουργεὶ ὁ  Κωνσταντινουπόλεως, καὶ ὅσοι ἄλλοι μὲ ἐκείνον.  Βλέπετε, ἀγαπητοὶ ἀδελφοί, ὁ  μαγαρισμὸς πὼς μεταδίδεται;

   Ἡ προδοσία τῆς Πίστεως συνεχίζεται στὶς ἡμέρες μας μὲ τὴν παναίρεση τοῦ οἰκουμενισμοῦ.

Ὅταν οἱ Φύλακες προδίδουν....

   Ὁ πρῶτος προδότης δυστυχῶς  ἦταν στὸ χῶρο τῆς ἐκκλησίας, ἀρχῆς γενομένης ἐπισήμως μὲ τὴν αἱρετικὴ ἐγκύκλιο τοῦ 1920, καὶ ἐν συνεχεία μὲ την ἀλλαγὴ τοῦ δῆθεν διορθωμένου ἡμερολογίου, γιὰ νὰ λειτουργοῦν σήμερα σὲ ὁρισμένους ναοὺς οἱ ἀδελφοὶ νεοημερολογίτες, μὲ τὸ "παλαιὸ" τὸ διορθωμένο.

   Ὁ Χριστὸς ξανὰ σταυρώνεται στὶς μέρες μας.

   Ἐμεῖς, ὡς Ὀρθόδοξοι  Χριστιανοί, ἔχουμε ὑποχρέωση νὰ βαδίζουμε σύμφωνα μὲ τὶς ἀρχὲς ποὺ χάραξαν ὅλοι οἱ ἅγιοι προπάτορὲς μας, μὲ  ορθοπραξία, μὲ ἐπίγνωση, ὄχι ὡς πεισματάρηδες, ἀλλὰ ὡς φωτόμορφα τέκνα τῆς Ἐκκλησίας τοῦ Χριστοῦ.